Aπoτυχία Εξωδικαστικού Συμβιβασμού με τον ΣτΚ

 Εάν δεν επιτευχθεί συμβιβασμός, ο Συνήγορος του Καταναλωτή είτε προτείνει στα μέρη την προσφυγή στη δικαιοσύνη είτε προβαίνει στη διατύπωση έγγραφης σύστασης με σκοπό την επίλυση της διαφοράς.
Οι συστάσεις και τα πορίσματα του Συνηγόρου του καταναλωτή δεν υπόκεινται σε προσβολή, αναθεώρηση ή ανάκληση, δεν είναι εκτελεστά, δεν παράγουν δεδικασμένο και δεν αναστέλλουν ούτε επηρεάζουν την πορεία άλλης διαδικασίας, καθώς επίσης δεν αναστέλλουν ούτε διακόπτουν τις προβλεπόμενες από το νόμοπροθεσμίες άσκησης ενδίκων μέσων, μπορούν όμως να λαμβάνονται υπόψη από τα δικαστήρια για τη συναγωγή δικαστικών τεκμηρίων.

Σε περίπτωση που κάποιο από τα εμπλεκόμενα μέρη δεν αποδεχθεί την έγγραφη Σύσταση – πόρισμα της Αρχής, ο Συνήγορος του Καταναλωτή δύναται να δημοσιοποιήσει το γεγονός με στόχο την ταχύτερη και συνολική διευθέτηση της διαφοράς, τη διαφύλαξη της καλής πίστης και των χρηστών ηθών κατά τις καταναλωτικές συναλλαγές και την αποφυγή έγερσης παρόμοιων καταναλωτικών διαφορών στο μέλλον.

Προηγούμενη Σελίδα
Τί πράττει ο ΣτΚ σε περίπτωση επιτυχίας του συμβιβασμού? Κάνε κλικ για να μεταφερθείς στο αρχικό μενού που αφορά τον ΣτΚ
Εξωδικαστικές Λύσεις
Θέλω να δω το μενού όλων των εξωδικαστικών επιλογών